REGLAMENT TÈCNIC

Carrosseria:

1/32 de sèrie, de plàstic rígid o resina fabricats per les diferents marques comercials de Slot.

Pintura i decoració lliure conservant sempre els vidres originals. És recomanable no posar dorsals que puguin confondre als comissaris de pista.

No es permet rebaixar pes, llimar o deformar la carrosseria.

Es poden treure fars auxiliars, copilots, antenes i paraxocs. Es poden treure o desconnectar les bombetes o LEDs i els seus cables en els cotxes que portin llum, però conservant tots els altres accessoris i suports. Es poden eliminar els retrovisors quan aquests siguin afegits a la carrosseria, i els neteja-parabrises.

Es pot canviar la safata del pilot per una de lexan o altre material (menys a Copa 56), però no pot ser transparent. El pilot haurà d'estar pintat de manera que es reprodueixi el més real possible cap, cos, braços i volant. Haurà d'estar situat en posició lògica i ser visible a traves del parabrisa davanter i dels vidres laterals.

Cargols lliures, sense foradar la carrosseria. Es pot intercalar una volandera (arandela) per evitar que els pneumàtics freguin amb la carrosseria.

Alerons:

Si durant la cursa es perd un aleró, la primera vegada es podrà reposar en la següent parada per canvi de carril. No es podrà fer cap intervenció al cotxe que no sigui estrictament la d’enganxar l’aleró al seu lloc. Es procurarà fer una reparació amb un mínim de resistència per tal d’acabar la cursa en condicions. A partir d’aquest moment, els alerons s’han de reposar abans de 4 voltes després de la seva pèrdua. Si la pèrdua de l’aleró es causada per un comissari o per un accident provocat per un altre pilot, s’aplicarà la norma com si fos el primer cop que cau l’aleró. La decisió dependrà del Director de Cursa, consultats els testimonis de l’accident.

1
0
0
s2smodern

REGLAMENT TÈCNIC

Poden participar en aquesta categoria tots els vehicles, GT, GTP, Grup C i Le Mans Prototips posteriors al 31/12/1981 amb carrosseria de plàstic rígid a escala 1/32 fabricats per les diferents marques comercials de Slot.

Mides:

Carrosseria: Amplada màxima: 66mm.
Eixos: Amplada màxima 65mm.

Motor:

Lliure.

Pneumàtics:

Amplada màxima: 12,5 mm.

REGLAMENT ESPORTIU

El campionat constarà de 5 proves. Al final del campionat, valdran els 4 millors resultats de cada pilot.

 Diagrama slotIcaria

1
0
0
s2smodern

REGLAMENT TÈCNIC

MODELS ADMESOS :

Poden participar en aquesta categoria tots els vehicles de Gran Turisme, Turisme, DTM i Nascar posteriors a 31/12/1981. També estan admesos els cotxes de Grup 5 des de l’any 1976.

Llista de cotxes GT que només poden participar a Sport:

 
Toyota GT One Proslot i Scaleauto
Saleen S7R Arrow Slot, Fly i Team Slot
Mosler MT900R NSR i Ninco
McLaren F1 GTR Cua Llarga Slot.it
Porsche 911 GT1 evo98 Slot.it i Fly
Nissan R390 GT1 Reprotec i Slot.it

Mides:

Carrosseria: Amplada màxima: 66mm.
Eixos: Amplada màxima 65mm.

Motor:

Lliure.

Pneumàtics:

Amplada màxima: 11mm. No poden ser de Fórmula 1.

REGLAMENT ESPORTIU

El campionat constarà de 5 proves. Al final del campionat, valdran els 4 millors resultats de cada pilot.

 

1
0
0
s2smodern

Podran participar:

Podran participar rèpliques comercials de cotxes que hagin participat en curses abans de:

31 de desembre de 1.981 en el cas de cotxes sport.
31 de desembre de 1.975 en el cas de cotxes Grup 5, els posteriors a 1-1-1976 es consideren categoria GT.
31 de Desembre de 1.988 en el cas de turismes, cotxes de Ral·li i Grup B
Queden exclosos els monoplaces de Fórmula-1 i similars.

REGLAMENT TÈCNIC:

Mides:

  • Amplada màxima: 64mm.

Motor:

De caixa petita: Slot.it naranjito, Slot.it MX-15 21000rpm 12v o inferior (el motor Scaleauto SC-008 es
considera superior i no està permès)
De Caixa SCX: Pro Speed 19600rpm 12v, o inferior
De caixa llarga: Ninco NC-5 16250rpm 12v, o inferior
De caixa llarga flat: Slot.it FLAT-6 (groc) 20000rpm 12v, o inferior
De caixa “Slim”: Scaleauto SC-0017 20000rpm 12v o inferior

Pneumàtics:

Amplada màxima: 11mm. No poden ser de Fórmula 1

REGLAMENT ESPORTIU

El campionat constarà de 5 proves. Al final del campionat, valdran els 4 millors resultats de cada pilot.

 

1
0
0
s2smodern